دانلود مقاله، تحقیق دانشجویی و دانش آموزی و تجربیات معلمان

از هر عنوان و موضوعی، مقالات خود را از ما بخواهید

دانلود مقاله، تحقیق دانشجویی و دانش آموزی و تجربیات معلمان

از هر عنوان و موضوعی، مقالات خود را از ما بخواهید

- دانلود مقاله
- تحقیق دانشجویی و دانش آموزی
- تجربیات معلمان
- سفارش مقاله و پایان نامه
- تصحیح و ویرایش مقالات و پایان نامه به فرمت خواسته شده
- تنظیم گزارش کارآموزی پذیرفته می شود.

تلفن تماس: 09187832846

پیوندها

3- شش نشانه(پرچم) در تکزاس :

به طور کلی این مورد بر پایه منابع قابل دسترس عمومی می باشد . اما از اصل این مورد را جان شانک تحت عنوان « شرکت سهامی بزرگ جنوب غربی » از دانشکده هاروارد ارائه نمود ( 542-172-9 )

این مورد بیشتر توسط پرفسور کین فریز و جان شانک توسعه یافت و در گزارش مالی شرکت توسط Mark E Haskins Keneth R Ferris .E. Richard Brownlos ظاهر شد.  این مورد در تعدادی مورد همراه با انتشارات موجودتوسط شرکت Allegheny Beverage  ارائه شد . آنچه که با ایجادارزش افزوده می گردد . حقیقت این است که شرکت سهامی بزرگ جنوب غربی یک شرکت تابعه از شرکت پنسیلوانیا می باشد .

 همان طور که پرفسور شانک در تفسیرش دربارة این مورد متذکر شد که فروش ظاهری  اقدامی است که در یک معامله صوری اوراق بهاداری را می فروشد . تکزاس در تاریخ 6/3/69 به راه آهن مرکزی Penn ( مبتنی بر اصل تلفیقی ) اجازه داد که تا گزارش خود را اعلام نمایدو آنرا برای سه ماه دوم سال 1969 ( اگر چه فروش در اصل گزارش موقت شرکت افشاء نشده بود ) رسیدگی کند و بنابراین به تعویق انداختن آگاهی عمومی از خطرات موقعیت مالی راه آهن مرکزی Penn باعث شد که سرانجام چند ماه بعدتر به بزرگترین ورشکستگی را منجر شود.

سوال این است که آیا معامله در واقع یک فروش بودو یا همان طور که نویسندگانی مثل پیت ومارویک استدلال کردند ، یک معامله ساختگی بود . در حالی که SEC سه سال بعد آن را اثبات کرد. در این سطح ، هیچ چیز غیر معمولی دربارة  فروش وجود ندارد . این یک حوزة فروش است که در یک نرخ بهره نرمال معقولی برای یک دوره به اوج می رسد . اما توضیح اضافی دو چیز را آشکار می کند که ممکن است دارای سیگنالهای هشداری باشد .

 اولاً ، اموال شرکت تضامنی که بر اساس تغییر  قیمتها فروخته شده است به عنوان شریک ضامن عام می باشد . بنابراین یک معاملة مربوط که در اینجا پنهان شده است ، وجود دارد .

 دوماً شرکت تضامنی در فروش ظاهری اوراق بهاداری به دیگران می فروشد به عبارت دیگر ، یک روش برای تفسیر آنچه ممکن است واقع شود این است که به طور ساده یک شرکت سهامی ساختگی پایه ریزی کرد که قادر باشد سود را شناسایی کند آنچه در توضیح اضافی پنهان شده است ، این حقیقت است که پایه ریزی  فروش در طی یک دورة 35 ساله انجام شده است . این ممکن است به وسیله تقسیم سود توسط پرداخت های اصولی ایجاد گردد . فهرست های ارزش کنونی می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا نشان دهد که برای پرداخت های سالیانه حدوداً 8 میلیون دلاری مورد نیاز است که اصل و بهره را پرداخت نماید تا سند را تسویه حساب کند یعنی 8/2 میلیون دلار تخفیف  5/6 درصدی برای 35 سال حدود 38 میلیون دلار می باشد. این پول بر اساس اقدامی به وجود می آید که معامله گر اوراق بهاداری شرکت تضامنی را می فروشد . آن توسط شرکت تضامنی شریک ضامن عام پرداخت می شود .  در این رویداد ، پولی را که بر اساس معامله اوراق بهادار با دیگران به وجود می آید ، بی نتیجه می ماند و به شریک ضامن عام برمی گردد .  من آن را در زمان تدریس کردن این مورد که مالکان اصلی شش نشانه(پرچم)  بودند ، آشکار نکردم من احساس می کنم وقت کافی برای فکر کردن دربارة افشاء انتشارات شناسایی درآمد وجود دارد . تنها در پایان ، بعد از اینکه من از کلاس خواستم که رأی گیری کنم، من بقیه داستان را افشاء می کنم . من معتقدم که مهم است که به فقدان جزئیات افشاء مربوط به معامله تاکید کنم لزوماً روش  حسابداری صحیح برای این معامله تغییر نمی کندبلکه نیاز به یک افشاء سازی عادلانه وجوددارد .

 4-شرکت Elmo ( نوامبر 1973 شماره 4 )

الف)حسابداری جریمه را زمانی به عنوان یک هزینه دورة کنونی در نظر می گیرد که جریمه در نتیجة یک رویداد غیر معمولی که در یک دوره اتفاق می افتد ، مورد توجه قرار می گیرد . از آنجا که جریمه موضوعی است که دارای ماهیت غیر تکراری است و یک قلم غیر مترقبه را به عنوان یک بخش قبل از اقلام غیر مترقبه نشات داده می شود . بخش تجهیزات کنترل آلودگی هوا از به وجود آمدن جریمه های بیشتر جلوگیری می کند . این احتمالاً مهمترین کار است که مورد توجه و ملاحظه قرار می گیرد .

2)حسابداری ، جریمه را به عنوان اصلاح دوره های قبلی در نظر می گیرد که آیا جریمه در نتیجة فعالیت های تجاری دوره های قبل ایجاد یا این که در نتیجه یک رویداد کنونی به وجود آمده است . جریمه تعیین می شود تا خسارتی در نتیجة فعالیت دوره های قبلی ایجاد شده است را اصلاح کند و بنابراین قیمت تولید که از نتیجه گزارش دوره های قبلی به وجود می آمد توجیه بیشتر به وسیلة این حقیقت آشکار می سازد که تعیین میزان جریمه یک قضاوت شخصی است و توسط مدیریت ( آژانس کنترل آلودگی )  نمی تواند به طور منطقی قبل از اتفاقی تخمین زده شود . تعدیل دورة قبل بایستی  به عنوان یک تعدیل از ترازنامه در ابتدای سال کنونی به عنوان سود انباشته که قبلاً گزارش شده ، گزارش شود . اگر صورتهای مالی دوه های قبلی نشان داده شود .آنها بایستی دوباره بیان شوند تا در صورت سود وزیان قبل از اقلام غیرمترقبه نشان داده شود . جریمة قابل تخصیص برای هر دوره و اصلاح مناسب اقلامی که تحت آن عنوان قرار گرفته مانند سود انباشته ، بدهی ها . سود هر سهم در نظر گرفته شود .

3)حسابداری ، جریمه را به عنوان یک قلم تبدیل به سرمایه که در دوره های آتی مستهلک می شود در نظر می گیرد در صورتی که جریمه به عنوان یک پرداخت ایجاد شده از سود دوره های آتی باشد ، تایید می شود . اگر جریمه پرداخت نشود . Bland اجازه نخواهد داشت که در دوره های آتی کا رکند بنابراین جریمه شعبه به عنوان یک مدرک برای انجام تجارت لازم می باشد .از آنجا که هزینه مستهلک شده از دوره ای به دوره ی دیگر برگشت داده می شود .آن بایستی در صورت سود وزیان قبل از غیر مترقبه ویژه گنجانده شود . استهلاک بایستی با یک روش عقلانی و سیستماتیک و تحت کار کنونی محاسبه شود . 40 سال حداکثرزمان است که یک دارایی نامشهود ممکن است ، مستهلک شود .

ب 1) آقای Pearce بر اساس مشاهدات هزینه های ایجاد شده ( بر اساس آلودگی ) توسط Daris شناسایی نماید به طور کلی هزینه های که ثبت شده اند و ممکن است برای حسابهای Daris که الزاماً صحیح نمی باشد به کار رود . تا اندازه ای هزینه های مؤسسات تجاری در نتیجه آلودگی افزایش پیدا می کنند ، تنهاهزینه های ثبت می شوند که در نتیجه آلودگی نمی باشد . هزینه ها تا اندازه ای که نمایندة دولتی و سازمانهای غیر انتفاعی برنامه هایی را برای انعکاس تأثیرات آلودگی در نظر گرفته اند ، ثبت می شوند .  Elmo   خودش ممکن است هزینه ها را در فرم مالیات ها و مالیات های اختیاری به طور  غیر مستقیم ثبت کند. بنابراین چنین هزینه های غیر مستقیمی ممکن است که متناسب باقوانین مالیات دولت  نباشد در شرکتelmo  هزینه تجهیزات آلودگی خسارت دیده تااندازه ای که باعث کاهش هزینه های دیگر می شود ، به عنوان هزینه ثبت می گردد

( برای مثال دستمزدهای بالاتر برای مواجه شدن کاربران با خطرات سلامتی)

2 - آقای Pearce پیشنهاد داده است که هزینه های در هر دوره ثبت می گردد ، هزینه جلوگیری از آلودگی می باشد . از آنجا که جلوی آلودگی را نمی توان گرفت ، استهلاک تجهیزات کنترلی ممکن است که هیچ رابطه ای با هزینه ها واقعی اجتماعی  نداشته باشد . از این رو ، این منطقی تر است که از هزینه جریمه های بالقوه ارزیابی شده توسط نمایندگی های دولتی و یا کاهش هزینه یا خسارت آلودگی وجود دارد . نمونه هایی از اقلامی که در این موضوع گنجانده شده اند، هزینه تغییر کردن حومة شهر ، هزینه برطرف کردن خسارت آلودگی آبی ، هزینه مربوط به بیماری شش برای کارگردانی که درآنجا کار می کنند ، می باشد . تعیین هر یک از این هزینه های ترکیبی مشکل خواهد بود . اگر این امکان وجود داشته باشد که بدهی هزینه های آلودگی را برآورد کنیم ، این هزینه ها مهار می شد و اگر اینکه یک پیش بینی برای هزینه های آلودگی سالهای قبل انجام شود . برای موافق بودن با قضیة اصلی آقای Pearce این است که هزینه های تکراری از صورت سود وزیان Elmo حذف شود ، هزینه های دوره قبلی بایستی به عنوان  اصطلاحات دوره قبل تسویه گردد .

 3- ارزش پیشنهاد آقای  Pearce بستگی به نظر گرفته شده از گزارش هزینه واحد مستقل اقتصادی دارد. نظر قراردادی واحد تجاری این است که یک واحد مستقل اقتصادی به عنوان مثال برای به حداکثر رساندن سودهای قابل دسترس به مالکین به وسیله هر ابزار قانونی به عنوان هدف قانونی اش مسئول است . بعضی حسابداران در حال حاضر پیشنهاد می دهند که بایستی گسترش داده شود تا یک واحد مستقل اقتصادی مسئول تعداد زیادی گروهها  شامل مالکین ، بستانکاران ، مدیریت ، کارمندان ، مشتریان ، حسابرسان مالیاتی ، نمایندگی های قانونی و عموم مردم باشد یک نظر نزدیکتر و منطقی تر آن است که بعضی برآوردها در هزینه های آلودگی گنجانده شود . حتی اگر معتقد باشیم که واحد تجاری تنها در مقابل مالکان مسئول است. ممکن است در پیشنهاد آقای Pearce ارزشی وجود داشته باشد. به طور سنتی، هر واحد تجاری تنها هزینه هایی را ثبت می نماید که واحد تجاری خودش متعهد و پرداخت می نماید .

 در حالی که تعداد زیادی واحدهای تجاری گسترش می یابد ، نظر واحد تجاری به طرف واحدهای مستقل اقتصادی که در برابر افراد بیشتری مسئول هستند ، تغییر می کند . اگر این گردش ادامه پیدا کند ، انتظار می رود که هر واحد تجاری ممکن است تا برای بر طرف کردن عملکرد نامطلوب آلودگی اقداماتی را انجام دهند مگر اینکه هزینه با بدهیهای که بر اساس خسارت به وجود آمده و ثبت گردیده مرتبط باشد در نتیجه این عملیات که حساب حقوق مالکان سهام ( بدهی ) اشتباه می گردد  .

 بنابراین مالکان واحدهای تجاری در این شرایط تفسیر های گمراه کننده ای را انجام می دهند .

اگر اقلام بهای تمام شده و بدهیهای مربوطه در زمانی که خسارتی اتفاق می افتد ثبت نشوند ، در این صورت نتیجة عملیات ، حقوق صاحبان سهام و بدهی ها ، اشتباه گزارش خواهند شد . در چنین شرایطی مالکان واحد تجاری در رابطه با وضعیت مالی واحد تجاری خود گمراه خواهند شد .  


فصل دوم

1-  مبانی تمدن غرب

در اینجا از دانشجویان خواسته می شود از محتوای فصل جهت بسط بیشتر از این مفهوم استفاده کنند که تمدن غرب در واقع محصول تمدن غیر غربی است . می توان گفت که بر اساس مصادیقی که بعداً از تمدن غرب گرفته شده  است . نکته  این است که در واقع ما یک جهان واحد هستیم .

2- چارت زمانی ( عمومی )

 این پروژه بازنمائی علاقه مندی های کلاس است . چندین خطوط زمانی از لحاظ تجاری در دسترس می باشندتا  از آنها جهت پاسخ به این سوال استفاده کرد .

3-چارت زمانی ( خاص )

 هم چون سوال 2  این سوال باز نمائی علایق کلاس خواهد بود .

4-مشارکت زمان

 این سوال ی بحث آزاد است : مشتاق شنیدن هر گونه جوابی هستم که توسط کلاس شما ارائه می شود . ممکن است پیشنهاد کنم که پاسخ های آنها این قابلیت را داشته باشد که به عنوان یک مقاله در مجلة مورخان حسابداری انتشار یابد .


5- پروژه ای در مقابل سود ادواری

در اینجا قصد بر آن است که مفاهیم سود دورة موقت در مقابل سود ادواری را تقویت نماییم . در طی عمر پروژه سود خالص را براساس خالص وجه نقد ی که حاصل می شود ، اندازه گیری می کنند . تقریباً طبق این تعریف می توان گفت که مهم نیست که شخص ، چگونه سود خالص را اندازه گیری می کند ، محاسبة سود پروژه نیز مشابه است . به بیانی دیگر مشکلات گزارشگری مالی خاصی درمورد پروژه حسابداری سود وجود ندارد .

گزارش آخر دستخوش این هشدار می شود که زمانی که شخص باید بین سودهای واقعی و سودهای تورم تشخیص قائل شود ، ممکن است بخواهد تورم را به حساب آورد . اما آن بخشی از فصل بعدی است و نباید در اینجا مطرح شود .

 6)حسابداری دوطرفه

 آیا کشور کمونیست می تواند ترازنامه ی خصوصی داشته باشد ؟ دارایی در یک کشور چه چیز است که امکان مالکیت خصوصی را ایجاد نمی کند ؟ بدهی در یک کشور چیست که امکان بدهکاری مخصوصی را ایجاد نمی کند ؟

بنابراین ، استدلال می کنم که پاسخ این سوال « نه » می باشد . از طرف دیگر ، همیشه می توان چپ و راستی ایجاد کرد و حسابداری را به عنوان استدلال حسابی انجام داد . هم چنین ، می توان همیشه استدلال کرد که مانده حساب فقط وجوه اختصاصی است . بنابراین ، طبق این مفهوم ، حسابداری دو طرفه همیشه ممکن است .

7) حسابداری مدیریت در برابر حسابداری عمومی

پیشینه ی تاریخی فعالیت های آنها را منعکس می کند .آدم های منفی باف می گویند که مدیران اجرائی می خواهند شرکت رابه نفع خودشان اداره کنند . آدم های کمتر منفی باف می گویند مدیریت علاقه دارد ببیند پیشینه ی درستی از تلاش های آنها وجود دارد .

8) تحول در حسابداری

استهلاک نمونه ای از تغییر زمان خودمان است . اقلام دیگر در بحث در مورد این سوال ظاهر می شوند . همواره این نمونه هایی از دارایی یا بدهی هستند که در زمان پاچیولی وجود نداشت . اما حسابداری نسبت به زمان خودش  بدون تغییر مانده است . برای مثال ، با دامنه ی بسیار وسیع تر از اسناد مالی نسبت به آنچه که او می توانست در خواب ببیند داریم . با این وجود ، هم چنین آنها را  به نظام اصلی حسابداری بر می گردانیم . به طور خلاصه ، این نتیجه گیری به طور اجتناب ناپذیری باید صحت اظهارات Littleton   را بپذیرد .

9) نوشتن تاریخ

من معتقدم که تاریخ مبحث مرتبطی است . انتخاب حوداثی را که سعی داشتند که مطلوبیت را تأیید کنند می پذیریم . به یک ایده بااهمیت و جهانی  اعتقاد دارم . حوادثی را که برای این فصل انتخاب کردم برای کمک به آن داستان انتخاب شدند . بدون شک ، دیگر جانبداری های وجود خواهد داشت .  سعی می کردند تا بر روی نقش مهمی که ایالت متحده در توسعه ی اصول حسابداری ایفا کرده است تأکید کنند .  هر کس به حوادثی که سعی کرده ام نشان دهم نگاه متفاوتی انداخته است .

10- تراز نامه: جدیدوقدیم

یک نسخه مدرن ازترازنامه شرکت gottlibleدر زیر نمایش داده شده است

 

gottliebl

17ژولای1545

              وجه نقد2229.10.3                                حسابهای پرداختی    44.16.0

            حسابهای دریافتی20.00                           سرمایه                  2.000.0.0

            موجودی کالا 16.0.0                              سود انباشته             220.14.3

          جمع دارایها        2.265.10.3                  جمع دارایی وبدهی   2.265.10.3

من تهیه می کردم ترازنامه های قدیمی را براساس شکل ساختاری آنها ولی امروزه ما ترجیح می دهیم درباره نوع حسابها صحبت کنیم همه معانی محدودی درباره حسابها وجود ندارد 
فصل سوم

 سوالات

1-            خط زمان

جواب این سوال در نمایش اطلاعات 1-3 ظاهر می شود . باید از دانش اموزان بخواهند که خط زمان را در این نمایش اطلاعات گسترش دهند . چند خط زمان تجاری موجود برای این هدف در دسترس می باشند . هم چنین سالنامه وجود دارد که ممکن است دانش آموزان از آنها برای کامل نمودن حوادث جهانی در طی یک دوره ی زمانی استفاده کنند . بیشتر داده های مهم برای حسابداری را می توان از این فصل دریافت کرد ، اما این ممکن است تمرین مفیدی باشد که دانش آموزان را به خواندن موضوعات سابق نشریه ی ماهانه انجمن حسابداران رسمی آمریکا برای دریافت جزئیات بیشتر وادار کنیم . کلاس 50 نفری ، که هر دانش آموزمسئول یک یا دو سال است که به آسانی می تواند این قرن را پوشش دهد .

2-  یک قرن در بازنگری

    منظور سوال واضع است .هر جوابی که بدهم ، جانبداری های خودم را نشان خواهد داد . اما اگر شخصی آن توضیح را بپذیرد ،آنگاه جوابم را در مورد تأثیر پس انداز و بحران وام بیان می کنم ، بحرانی که از نظر من تا اندازه ای با حسابداری بهای تمام شده ی تاریخی که تأثیر واقعی فاجعه ی آشکار شده را پنهان می کند تحریک شد .  با بررسی تعداد بازارهای تحریک شده ، شواهد ثانویه (SEC ) پاسخ داده است . دیر یا زود ، زودتر  از آنچه که به نظر می آید ، اینها بر ملا خواهند شد . سپس فرض مهم حسابداری فرو می ریزد . 

3) مدرسه ی تجاری مدرن

این سوال دیگری است  . قدمت ساختمان ما و احتمالاً شما به اوایل دهه ی 50 بر می گردد و در پاسخ مستقیمی به نیازهای بازگشت GI  ساخته شد . بازگشت آنها و رونق بعدی اقتصاد ، رونق توسعه ی تجاری را دامن زد که همواره ذینفعان آن بوده ایم . حدس من این است که آن رونق در حال تمام کردن سوخت است و از حالا تا 20 سال آینده واقعاً تصدیق خواهیم کرد که چه نیم قرن طلایی برای ما در زمینه ی آموزشی تجاری بوده است .

4) گزینه های آزاد برای مدیریت

 این سوال به نمایش اطلاعات 2-3 نه 1-5 اشاره دارد . برای دادن مرجع اشتباه  می خواهیم ، برخی از گزینه هایی که به اجرا گذاشته شده شامل موارد زیر می باشد

بیشتر روش های مختلف محاسبه ی هزینه ی بازنشستگی حذف شده اند .

5-تصمیم گیری در مورد اینکه آیا هزینه های تحقیق و توسعه را بپردازیم و یا آنها را به سرمایه تبدیل کنیم از دستان مدیریت خارج شده است .

6- استهلاک سرقفلی دیگر در اختیار مدیریت نیست .    

8- در حالیکه برخی موضوعات باقی می مانند ، دراکثر موارد موضوعات دیگر نظیر اینکه درباره ی تغییرات حسابداری چه باید کرد ، به طور آشکاری درمورد محدوده ی صورت حساب سود وزیان تصمیم گیری شده است . به عبارت دیگر ، آنها به نفع صورت حساب کلی تصمیم گیری شده است                                                                                                                                                                                                                                                                 

10-توانایی پنهان کردن سرمایه گذاری دارایی ها طی سالها محدود شده است

11-قوانین جدید تلفیق توانائی مدیریت را برای ایجاد موسسات تابع مالی برای سرمایه گذاری دارایی های خود به شدت محدود کرده است

12- به پاسخ سوال 11نگاه کنید .  من معتقدم که گزینه ی آزادی علاوه بر آشکارسازی کامل وجود دارد ، برداشت خود من این است که در اکثر موارد  محدود کردن گزینه ها گزارش مالی بیهوده نمی باشد. دیگران استدلال کردند که در هر مورد ، گزینه های سوء استفاده را محدود کرد .

5) یکپارچگی

الف برداشت خود من این است که ادعاهای Kolodny   و Hrwitz  درست است . نشان دادن شواهد نظام مند سخت است ، اما تقریباً  همه ی ما شواهد بی پایه و اساسی در مورد ایده ی خرید و میل نهایی شرکت ها به نشان دادن « قانونی » به عنوان دلیل این که چرا نمی توانند به درخواست خاصی تن دهند ، داریم . این قانون تأثیر اجتناب ناپذیری بر روی این قضاوت دارد .

 ب در اینجا سعی دارم دانش آموزان را به انتقال یادگیری از حسابرسی و قانون تجارت به کلاس تئوریشان تشویق کنم و اینکه پاسخ های ممکن زیادی وجود دارد . جزئیات معروف ترین آنها را می توان در هر متن حسابرسی به خوبی پیدا کند . آنها  شامل mckesson  وRobbins ، فروش قاره ای و Hochfelder هستند .

 ج پاسخ به این سوال سال به سال تغییر می کند . امروز بیشتر شکایات حسابداری حول محور پس انداز و شکست وام می چرخد . برداشت خود من این است که دعاوی در زمان  تعیین موجودی های اوراق بهاداربه بازار منتهی خواهند شد . این تغییر عمده ای در کار حسابداری خواهد بود .

 د این نوع بیشتر تنظیم شده از سوال ( B ) است به پاسخ مناسب توجه کنید

 6) تاریخچه حسابرسی

من از این گزارشات به عنوان اساسی برای کل کلاس تاریخ حسابرسی استفاده کرده ام . به وضوح ، می توان از آنها به طور مساوی برای کلاس تاریخ حسابرسی استفاده کرد . در اصل آنها را از مقاله ی قابل تحسین George Cochran ،“ گزارش نویسنده :

آن تحولی که در ایالت متحده ی آمریکاست ” استخراج کردم که در کتاب حسابدار ظاهر شدند . ( شماره 4 ، 1950 ، صحفات 460-448 ) .

بعداً دوباره در کتاب چشم انداره هایی به حسابرسی ، ویرایش سوم ، ویرایش توسط John j .willingham.D.R.Carmichaed چاپ شد آن مقاله ، مقالات دیگر پیرامون آن ، درباره ی دعاوی دادگاه که اصطلاحات متعددی را برانگیخت بحث می کنند. این مقالات ارزش خواندن را دارند .

هیچ رابطه ی ضروری بین تغییرات در حسابداری و تغییرات در حسابرسی وجود ندارد ، اما حالت نقشی ایجاد می کند . شغلی که ، برای مثال ، با دعوی Robbins  و Mckesson   حساسیت بیشتری نسبت به تغییر دارد تا شغلی که وضعیت دفاعی به خود می گیرد . این حاکی از آن است که ممکن است پس انداز و بحران وام در بازنگری به عنوان کاتالیزوری برای تغییرات بیشتر در این شغل محسوب شود .

 cochran تغییر از اولین گزارش به گزارش دوم را به دعوی Ultramares در سال 1931 نسبت می دهد.  از نظر او گزارش چهارم از Robbins  و Mckesson ناشی می شود .

 

 


فصل چهارم

سوالات

1)  استانداردها

  بررسی معنای مختلف مربوط به کلمه ی استانداردها باید با تعریف

 (accounting standards board – financial)( FASB )،هیأت استانداردهای حسابداری مالی در صحفه ی 109 متن « راه حلهایی برای مشکلات حسابداری »ارائه نمود. این کاملاً متفاوت از استفاده ی ASOBAT   (صحفه ی 3 ) از واژه ی « معیارهایی که می توان در مورد تمرین فعلی بر عیله آن نظر داد و توصیه هایی برای وجود بهبودی » است . هم چنین از تفسیر پتیلو ( pattilo) در صحفه ی 51 کتاب که در آن ازمفروضات بنیادی و استانداردهای اغلب به جای یکدیگر استفاده می شود ، متفاوت است .

paton   و littleton  ( صحفه ی 4 ) به ترتیب طرح استاندادهای را رد توصیفی برای آنچه که حسابداری سعی دارد به وسیله ی گزارشات مالی و نتایج عملی به گروه های علاقه مند بگوید ، می دانستند . آنها خاطرنشان کردند که به طور سنجیده از این واژه استفاده می کنند چون می خواستند از عمومیت و استمرار که ذات  اصول است جلوگیری کنند . littleton  درساختار تئوری حسابداری خودش در صحفه ی 143 دوباره به این تعریف رجوع کرده و استاندارد را « توافق در مورد این مقیاس که عمل مناسب در موقعیت خاص چه چیز است » تعریف می کند . به نظر می رسد این تعریف مشابه به تعریف مورد استفاده بوسیله ی FASB است .

 ممکن است دانش آموزان از بین متن ها و واحدهای درسی قبلی تعارف دیگری را جمع آوری کنند . اکثر این تعارف را می توان بر روی یک مقیاس که از فرض بالا تا عمل خاص ترتیب یافته مرتب کرد . همان طور که می توان بیان کرد استاندارد ها را این گونه  مرتب کرد : SFAS 2 ( statements of financial Accounting standards)) یعنی بیانیه ی استانداردهای حسابداری مالی را با SFAS 66  مقایسه کنید .

 جواب خاصی نیاز نیست تنها این تائید از  طرف آنها که قبل از اینکه شخص در مورد عمل خاصی تصمیم بگیرد ، به نوعی نظریه پردازی احتیاج دارد .

2) حسابداری

سه تعریف که این سوال به آنها رجوع می کند در زیر دوباره چاپ می شود . هر کدام نشان می دهد که به حسابداری در زمان خود چگونه نگاه می کردند . همه ی آنها را با هم نشان می دهد که چگونه حسابداری طی این سالها توسعه یافته است .

حسابداری فعالیت خدماتی است ( که وظیفه ی آن فراهم کردن ، اطلاعات کمی ، اساساً، ذاتاً مالی ، درباره ی موجودیت های اقتصادی است که در تصمیم گیری های اقتصادی مفید هستند .  بیانیه ی ( ( APB  - هیأت اصول حسابداری ، شماره ی 4   

حسابداری را فرآیند شناسایی ، اندازه گیری ، انتقال اطلاعات اقتصادی است که اجازه ی قضاوت ها و تصمیم گیری های آگاهانه را به کاربران اطلاعات می دهد .

 ( ASOBAT) .حسابداری هنر  ثبت ، طبقه بندی و خلاصه کردن به شیوه ای چشمگیر و از نقطه نظر پول ، معاملات و حوادثی که حداقل تا اندازه ی ماهیت مالی دارند و تفسیر نتایج آن است  Amer.can Institute of Accounts ) AIA)  انجمن حسابداران آمریکا  

 برداشت خودم این است که آخرین تعریف احتمالاً هنوز هم درست ترین تعریف است . از طرف دیگر ، تأکید تصمیم گیری در بیانیه ی    ASOBAT و APB  شماره ی 4 به وضوح نشان دهنده ی دیدگاه خود این شغل است .  از جهات دیگر ، دو تعریف اول دیدگاه  این شغل را  از فعالیت های خودش نشان می دهد در حالی که  تعریف آخر ممکن است حاکی از دیدگاه عموم نسبت به فعالیتهای این شغل باشد .

 3)ترازنامه ها در مقابل صورتحسابهای سود و زیان

 این سوال را می توان به نحو سودمندی به خطوط زمانی ، ذکر شده در فصل قبل ،مرتبط ساخت. قرن با تأکید بر روی ترازنامه شروع شد .بعدازمدتی به ندرت صورت حسابهای سودوزیان منتشر می شد. در واقع تا زمان ترقی سرمایه گذار در دوره ی بعد از جنگ که صورتحساب سودوزیان رایج شد. از زمانیکه FASB  توجه خود را به صورت وضعیت مالی برگردانده و سرمایه گذاران پیش از پیش از پول نقد آگاهی پیدا کرده اند واز تأکیدآن به تدریج کاسته می شود . چه مقدار از آن  نیز به دلیل تأکید دانشگاه بر روی تئوری های کارآیی بازار ، اصل قیمت گذاری دارایهای سرمایه ای و تئوری موجود اوراق بهادار می باشد . سوال جالبی است . ممکن است کار مفید در این باره نگاهی به سری کتابهای راهنمای سرمایه گذاری تعبیر Dodd .Graham  و توجه به چگونگی تغییر آنها طی این سالها باشد . آیا حسابداری به سوی  قرار داد ههای دسترس برای استفاده از مدل های رایج سرمایه گذاری گامی بر داشته است.

4) فرآیندهای در مقابل  اصول

این کاملاً مشخص است که تصمیم APB  تلاش برای بنا کردن ساختار تئوریکی می باشد تا رویه های حسابداری مناسب را تعریف نمایند . بنابراین تغییر در عنوان به طور عمده مهم می باشد ، تفاوت در رویکردها به طور معمول در تعارف حسابداری که در جواب سوال بالا ظاهر شده ، دیده می شود .

5) هزینه ی انتقالی به دوره آتی

 این سوال به طور غیر عمدی مبهم می باشد . البته منبع اولیه بیانیه شماره 4 APB  می باشد  . این به نظر من جالب می رسد که ASOBAT در همان چارچوب زمانی ظاهر شد و من خواستار بستن آن دو با یکدیگر بودم . یک تعبیر بهتر از سوال ممکن است دربارة آنچه مؤسسات ASOBAT  ممکن است دربارة هزینه های انتقالی دورة آتی گفته باشند ، تغییر کند . رابطه بین این دو  در ذهن من در بند 1986 در  بیانیه شماره 4 APB یافت شده است :

حسابداری برای این دارایی ها و بدهی ها که از منابع یا تعهدات ( بند 132 را ببینید ) و درآمد وهزینه است اصل تعریف دارایی هایی که بعداً در این متن دیده می شود ، می باشد . “ منابع اقتصادی   هزینه های معوق مشخص از منابع نیستند ” پاراگراف های 169 تا 174 با ماهیت قرار دادهای تعدیلی سرو کار دارد تأکید من در اینجا پارگراف  172 می باشد که بر درآمد تأکید دارد . در طی قرن گذشته ، تجار ، استفاده کنندگان صورت مالی و حسابداری مالی به طور افزایشی گرایش به تأکید بر اهمیت سود ویژه داشتند و این گرایش تأکید در حسابداری مالی را تحت تأثیر قرار داده است .  اگر چه ترازنامه ها قبلاً بدون صورت سود و زیان نشان داده می شدند ، صورت سود وزیان در سالهای اخیر به عنوان یکی از مهمترین صورتهای مالی مورد توجه واقع شده است . این فرض وجود دارد که اصول حسابداری مفید بودن صورت سود و زیان را افزایش می دهد ، علیرغم این که حرفه حسابداری پذیرفت که اصول می تواند به ترازنامه و صورت سود وزیان تأ ثیر بگذارد . برای مثال  روش اولین صادره از آخرین وارده ( LIFO ) در قیمت گذاری موجودی کالا ممکن است در قیمت های ترازنامه برای موجودی کالاها بیشتر از قیمت های کنونی با گذشت زمان انتقال داده شده ، تأثیر بگذارد . از این رو ، LIFO اغلب از زمیه هایی که معمولاًَ مبلغی را برای قیمت کالایی فروخته شده در تعیین سود ویژه ای که به طور دقیق بر قیمت های کنونی منعکس می شود ،  حمایت می کند .  این نتیجه اطمینان دارد که تحت تأثیر روش لایفو در نشان دادن موجودی کالا ها در ترازنامه با قیمت هایی که اساساً متفاوت از قیمت های کنونی است ، را جبران می کند.

به طور خلاصه ، هزینه های انتقالی به دورة آتی ، وجودشان را به تأکید بر صورت سودو زیان مدیون است . تأکید بر صورت سود و زیان که اعتقاد به این که صورت بایستی در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری مفید باشد .  نکته این است که شخص با تاکید ش بر این که هدف حسابداری فراهم کردن اطلاعات برای تصمیم گیری در رابطه با استفاده از منابع محدود است ، ASOBAT  تاکید دارد . هزینه های انتقالی به دوره ی آتی از یک ایده حسابداری نشأت می گیرد . همبستگی می تواند به یک مرحله جلوتر رانده شود . زیرا مؤسس ASOBAT نیاز به قیمتهای کنونی را به عنوان بخشی ازیک سیستم اطلاعاتی مفید می داند سپس آنها  به طور ویژه در صفحه 34که مالیاتهای معوق نشان داده شده اتد ارائه می شود که دوباره آن برنامه های که در حال حاضر  به اصول پیش بینی شده انتقال نیافته اند را مورد تاکید قرار می دهند  

 6- اقتدار محتوایی ( اقتدار از لحاظ محتوا)

عنوان « اقتدار محتوایی  » از ASR 4 ناشی می شود که در آن SEC بیان کرد که صورتهای مالی که بر اساس آن تهیه شده اند بایستی مطابق با اصول حسابداری که از آنها حمایت مقتدرانه ی اساسی وجود دارد ، آماده شوند . آنها در ادامه بیان کردند که در  این موردتفاوت عقیده بین کمیسیون و سازمانهای کنترل کننده وجود دارد بایستی از اصول حسابداری درستی که وجود دارد استفاده نمایند . افشاء سازی صحیح در مورد صورتهای مالی خودشان مورد قبول خواهد بود . تنها در صورتی اصول مورد قبول هستند که حمایت مقتدرانه ی اساسی از آنها توسط سازمانهای کنترل کننده وجود داشته باشد و موقعیت کمیسیون که قبلاً در قوانین ، آئین نامه ها یا دیگر سازمانها ی رسمی  مجزا از کمیسیون بیان شده است .  شامل نظرات منتشر شده از حسابداری می باشد و از این زمان و به ویژه از زمان انتشار قانون 203 و = ( صحفات 74 تا 79 از این متن را ببینید . ) ، اقتدار اصلی هم یعنی با اظهار رسمی FASB و دیگر اختیارات آن بوده است .

7-معنای  GAAP   :

اعتقاد من بر این است که این به طور قابل توجهی باعث کاهش شکاف انتظارات می گردد . این می تواند یک عنوان دقیق تر باشد و خوانندگان آگاه می سازد که صورتهای مالی بر پایه ی بعضی اصول از قانون طبیعی یا حتی اقتصاد نمی باشند . اما به طور ساده یک مجموعه از قرار دادها وجود دارد که در طی قرن ها تأکید یا به طور مکررمورد استفاذه  قرار گرفته است .     

8- معنای اصول :

این یک سوال نا محدود است که طرح شده تا دانشجویان به فکر کردن  دربارة آنچه که ممکن است به وسیله عنوان اصول معنی داده شود ، وادارد. این احمقانه است که فکر کنیم 21 سال می تواند نشریات با آن چه دانشجویان سال چهارم برای نیم قرن تهیه کرده اند ، تحلیل کند . از طرف دیگر این غیر معقول نیست که از آنها انتظار داشته باشیم با این نشریات ، به این امید که آنها از بعضی معماهای غیر قابل حل که با کار رو به رو است ، دست به گریبان شویم . اصل موضوع که هنوز در مباحثه بین Byrne و May وجود دارد در صحفه ی 95 این متن گزارش شده است .

9- پیامدهای اقتصادی و سرقفلی :

 منبع در این سوال به فصل یک ( بایستی در فصل چهار خواند شود . ) موضوع این سوال از فصل 1 به فصل 4 بدون اصطلاح منبع تغییر یافته بود .دراین نشریه ارائه شده است . چه مواردی مورد بحث قرار گرفته است آیا مباحثی دربارة اصول و شروط اصلی در نظریه های Chairman Beresford درباره پیامدهای اقتصادی وجود دارد . 

Chairman Beresford به نظر می رسد که به طور اجباری برای آن چه که ممکن است به عنوان یک ایدة ترکیبی و یا حتی معنایی از حسابداری شرح داده شود، بحث کند. به نظر می رسد که  بررسی آن ، حسابداری را از نقطه نظر برنامه ای به طور دقیق نشان دهد . حقیقت برای من در بین این دومورد وجود دارد . یک شخص نمی تواند انکار کند که حسابداری دارای پیامدهای اقتصادی است . از طرف دیگر ، پایه ریزی کردن حسابداری بر اساس پیامدهای اقتصادی اش در سنت سیاسی ما به نظر احمقانه می رسد

George Washingtog این وضعیت را وقتی که پیامد ها را نادیده گرفته می شود وباید حقیقت را گفت ، مسئله غامض این است که در حسابداری ، حقیقت همیشه واضح نیست. برای مثال آیا بهای تمام شدة تاریخی حقیقت است ؟

10- سرمایه گذاری زیان ( سرمایه کذاری کردن زیان )

تهیه این سوال احتمالاً کمی غیرمنصفانه است . این درست است که بگوئیم آنها سرمایه گذاری کردن در زیان را به عنوان یک کار عمومی بدون در نظر گرفتن واقعیت پذیرفته اند . آن چه که سوال برانگیز است . محتوا که از آن ذکر شده است یا می باشد .  یعنی هزینه های انتقالی به دورة آتی و هزینه های پیش پرداخت شده که آنها با یگدیگر در صحفه ی 75 ارائه شده اند . 

آنها این کار را انجام می دهند زیرا آنها  آنرا به عنوان مبالغ نگهداری شده معوق می شناسند که به عنوان هزینه های موجود در دوره های آتی مالی بعد مطالبه می شوند . ضمناً آنها را به عنوان دارایی ها در ترازنامه نشان داده می شوند . آنها در لیست هزینه های پیش پرداخت  شده  غیر عادی است . سپس هزینه های معوق که از دوام بیشتری نسبت به هزینه های پیش پرداخت شده بر خودار هستند  تفکیک می نمایند . علاوه بر این ، آنها اغلب بخشهایی از هزینه های قانونی را تشکیل نمی دهند و گاهی مواقع به عنوان زیانهای غیر عادی شناسایی می شوند که هنوز برای هزینه یا قلم حذف شده دلیل متقاعد کننده ای وجود ندارد. برای مثال  آنها هزینه های سازمانی ، هزینه های تحقیق و توسعه و کسر مستهلک  نشده  اوراق قرضه نشان می دهند  . آنها  زیانهای انتقالی به دوره ی آتی بیان می کنند که :

شامل  هزینه های انتقالی به دوره آتی و زیانهای که قبلاً قطعی و متحمل شده است برای بیان هدف مطالبه ی آنها در مقابل درآمدهای آینده قرار می گیرند و به عنوان یک کار عمومی نمی باشد در یک مورد معمولی از این نوع ،  ارزش یک بخش از دارایی ناگهانی و به طور غیر منتظره  به وسیله بعضی از نتایج اقتصادی یا طبیعی از دست داده می شود . با این نتیجه که زمان برای تما م شدن درآمدهای مشکوک الوصول و استهلاک آنها بر روش معمولی وجود نداشته اند . ممکن است  دلیل خوبی برای ثبت اقلام زیان در مقابل درآمد سال جاری وجود داشته باشد ، اما برای انتقال مبلغ در ترازنامه به عنوان یک هزینه های انتقالی به دوره ی آتی که به نسبت  تقسیم شود . چنین دلایلی به طور مکرر در مورد موضوع مطلوبست . در مورد قوانین و مقررات وجود دارد که اجازه ندارند زیان را به عنوان هزینه عملیاتی در نظر بگیرند . آنرا برای تمام هزینه های انتقلی به دورة آتی یادآور می شویم که یک قضاوت محافظه کارانه بایستی ، تمام هزینه های انتقالی به دورة آتی که تخصیص داده شده به خوبی رسیدگی کند و توجه کند که آیا سودهای پیش بینی شده  به اندازة کافی برای تایید به تعویق انداختن هزینه ها تاکید می کند . در این مورد آنها
می توانند پیشنهادات
FASB را مبنی بر سرمایه گذاری هزینه های توسعه نرم افزار منعکس کنند . به طور خلاصه ، یکبار صورت سود و زیان اولیه را تهیه نماید . به ویژه اگر شخص  یک بازنگری واقعی از حسابداری  آن قدر گمراه کننده است که آنها بایستی در طی دوره های آتی مستهلک شوند .  مشکل این است که این مساله باعث انعکاس نادرست سود شود که اساساً شامل تمامی درآمد عملیاتی جاری می باشد . این نشریه در سوال بعدی این موضوع رامورد بررسی قرار می دهد

 11- درآمد جامع (یا سود جامع )

   صورت سود و زیان عملکردی از واحد تجاری را اندازه گیری می کند . سوال این است که آیا این اندازه گیری بایستی به حوادثی که در این دوره و یا حوادثی که در آن مدیریت دارای کنترل می باشد ، محدود شود . در یک سطح ، معقول ترین اندازه گیری از عملکرد مدیریت در آمد عملیات جاری و یا حتی محدودترین درآمد قابل کنترل جاری می باشد . مسئله ای که در طی 6 دهه تا به حال مورد بررسی قرار گرفته شده است . این است که مدیریت به طور مکرر تلاش کرده است تا عملکرد ضعیف خود را با گنجاندن سودهای غیر جاری و غیر قابل کنترل پنهان نمایند در حالی که با زیانهای جاری و قابل کنترل را در آن بگنجاند . راه حل ( غیر رضایت بخش ) این بوده است که مدیریت را مجبور کنیم تا تأثیر تمام حودادثی که جاری است یا نه و یا قابل کنترل است یا غیر قابل کنترل را بگنجانیم . تاریخ مقررات حسابداری در این قرن بر یک اندازه قابل توجه از تعیین چگونگی اندازه گیری درآمد بر نتایج حق تمرکز دارد و صورت سود و زیان جامع در مقابل درآمد عملیاتی نقش بزرگی را ایفا می کند .

12- هدف از اصول :

موضوع ذکر شده در این سوال آنقدر زیاد است که شخص نمی تواند به طور خلاصه به آن جواب دهد تمام چیزی که یک شخص می تواند امیدوار باشد که انجام دهد اهمیت موضوعاتی است که در آن ذکر کرده است . سوال این است که ما چگونه پیشنهاد کنیم تا استاندارد های حسابداری را تنظیم کنیم و اینکه آیا آنها می توانند از یک مجموعه از اصول همگانی و جامع گرفته شوند .  مقاله ی مفید که در این زمینه خوانده می شود . مقاله ای است که توسط Bob Mautz در ژانویه سال 1965 در مقاله حسابداری تحت عنوان «جایگاه مفروضات در حسابداری» می باشد . 

او عنوان کرد که شروع به تعریف جامعی از مفروضات اصلی واقعاً یک تصادف بود . آن یک بخش از یک پرولوگ برای مفهوم واقعی گزارش،نیاز به یک بحث تحقیقی دارد او می گوید کمیته توجه ای به تعریف دارد شناخته بودوآنرا حذف کرده است ا ین یک نمونه خوباز اینکه چگونه گاهی مواقع تئوری پایه ریزی می شوداما آنرا به یک بحث کلاسیک واستدلال خوب برای اهمیت اصول دنبال کرد . به طور خلاصه ، او پرسید که چگونه یک شخص می تواند مشخص کند که آیا این قلم ویژه یک دارایی است در صورتی که در ذهنش هیچمفهومی از آنچه که یک دارایی است ، ندارد ؟

در این بررسی ، کاربرد این مفهوم برای موارد ویژه به وسیله اصول حسابداری راهنمایی شده است . در اینجا شرح فصل از چگونگی برخورد کردن با این مشکلات تکرار می شود را نشان می دهد Mautz در این مقاله بحث می کند که این مشکلات مورد انتظار بودند . بخشی از قیمت که ما برای مشارکت در فعالیت ها و پیشرفت یک کار بزرگ می پردازیم ، است . یک تلاش عقلانی غیر قابل توجه این است که از ترکیبات مختلف استفاده شود اینها به طور ویژه ای تا زمانی که بخشهای ترکیب کننده اش مشخص شوند بایستی  به عنوان فعالیت بخش شرح داده شوند ، دردسر آور خواهند بود .  بعضی معتقدند که ما می توانیم  تمام مشکلات با اتخاذ کردن رویکرد برنامه ای بر طرف کنیم . من معتقدم که کمک زیادی باید از این منبع به عمل آید . اگر چه آنها ارائه شده اند ، اما نیاز به این اصول ، هنوز اساسی می باشد .

13- تئوری به عنوان یک ضمانت کلی :

 این سوال خیلی شبیه به آنچه که در آخر فصل با توجه به مقاله ی Horwitz وkolodny  پرسیده شده است ، می باشد . جواب این سوال بایستی جستجو شود یک نقل و قول مستقیم از مقاله Goldberg در اینجا ارائه شده است ، که اعتقاد به این است که آن ممکن است در شکل محتوای مفید باشد .  این مقاله یک پیشگفتار برای چاپ مجدد مقاله 1938 توسط A.A Fitzgerald یک حسابدار استرالیایی شناخته شده می باشد ، که نظرات متخصان پیشین More . Hatfield . sonder را تفسیر کرده است  . Goldberg اظهار کرد که Fitzgerald * اصولی را تشخیص داده بود و اینکه او حقایق اساسی را متوجه شد Goldberg یادآور شده که ماهیت را به عنوان یک حقیقت بنیادی را بررسی نکرده است و بنابراین  حقیقت  نسبی است  و یا میزان پذیرش ضمنی در بنیادگرایی که به آن توجه نکرده است ازاین رو ،او نپرسید که چه تفاوتی بین یک کار مورد قبول که مبتنی بر یک تجربه و تحلیل معقول است و هنوز می تواند در تعریفش فرار گیرد  وکار دیگر با آوردن یک دلیل اساسی یک حقیقت بنیادی گسترش می یابد .goldberg عقیده fitzgeraldرااینطور بیان کرد که از اصول باید بدون تردید درباره چگونگی به کار گرفتن  موقعیت ها استفاده شود اما پیشنهاد می کند کهخیلی از استانداردها جاری رابطه کمی با اصل اساسی را دارد او پیشگفتارش را باپرسیدن از اینکه آیا در حقیقت ، هیچ حقیقت بنیادی وجود دارد که در تئوری حسابداری و یا در آخرین راه حل کشف شود . او نتیجه گیری می کند که باید فرضیات که نتیجه توافق و قرار داد انسانی و قابلیت استفاده محدود دارد .

این سوالی است که باید مشخص شود که آیا اصلاَ قابل تعیین است . این یک موضوع مربوط به آینده است نه گذشته . شرایط در ارتباط با اثبات اولیه نا مطمئن است، اصول به طور بالقوه ی ضمانت کلی است ، به طور شخصی نتیجه بگیرد که Goldberg معتقد است که حسابداران بررسی خواهند کرد .  نظریه Linus دربارة ضمانت و مورد تردید و بررسی قرار می گیرد موضوع توسط حسابداران منطقی در بازار برای مدیران اجرائی تهیه شده است .بحث بعدی مبتنی بر پیشنهادات پروفسور John Shank است که این گزارش سالیانه شامل بزرگترین مبلغ کسر اوراق قرضه است که تا به حال بیش از 51 میلیون دلار می باشد . طبق این بررسی از صورتهای مالی ، او کشف کرد که دیگر انتشارات جالب حسابداری به ویژه سرقفلی منفی و حسابداری تفکیک پذیر برای گواهینامه حق تقدم خرید سهام می باشد .  همة این مسائل به روش حسابداری NVF برای اکتساب شرکت سهامی Sharon  مربوط می شود . موارد اصلی اش به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است . من بحث انتشارات حسابداری اوراق قرضه تمرکز دارد. من یک بحث از این مورد را با همکاری دانشجویانی که از کلاسهای متوسط انجام دادم و متوجه شوم که چگونه اوراق قرضه به کار ببرند و آنها را شناسایی کنند و ازسال  1969 تا 1989 را بخوانم و شروع کنم . ما معمولاً بایستی  تجدید نظر کوچکی انجام دهیم تا به آنها یادآوری کنیم که بعد از ABC  اوراق قرضه بر اساس ارزش اسمی شان شناسایی نشدند پس چرا NVF یک نرخ کوپن 5 درصد برای اوراق قرضه قرار داد و چنین تخفیف  زیادی را قائل شد ؟

جواب اول این است که صادر کردن 99 میلیون دلار از 5 درصد بدهی سهم از 13 درصد بازار اوراق قرضه ارحجیت دارد . در جریان پول نقد نیز صادر کردن 42 میلیون از وام 13 درصدی حتی اگر چه هر دو 42 میلیون از پول نقد جاری را تهیه می شوند ارحجیت دارد . سهم اوراق قرضه  پائین تر دارای قیمت های بهرة پول نقد پائین تر در طی عمر اوراق قرضه هستند اما دارای بهای تمام شده  بالاتر ی می باشد . یک شرکت ممکن است بهای تمام شده نقدی سالانة پائین تری را ترجیح دهد . دیگر شرکت ها ممکن است ترجیح دهند مجبور نباشد قیمت تمام شده نهایی بالاتری بپردازند.  بنابراین یک دلیل سادة برای گردش وجوه نقد وجود دارد . موضوع اصلی که دانشجویان بایستی دربارة اوراق قرضه بفهمند این است که صرف نظر از جریان پول نقد ،  هزینة بهره  یکسان می باشد ، این همیشه این طور نسیت . پیش از بیانیه  APB 21  ، یک شرکت هزینة بهره پائین تری را نشان داد . این شانس برای افزایش درآمد گزارش شده است یک انگیره روشن را برای مدیریت ایجاد کرد تا اوراق قرضه را به کسر صادر نماید .

با این پیش زمینه ما می توانیم حالا به سوی سوا لی که من گرایش داشتم که به طور همزمان به آن جواب دهم ، برویم .  چرا کسر را به عنوان یک دارایی گزارش می کنیم ؟

چرا آن را به عنوان یک بدهی متقابل گزارش می کنیم ؟

من برای این سوال در فصل مربوط به بدهی ها اظهار عقیده می کنم به من اجازه بدهید که یک شرح مختصری از نظرم را در این جا ارائه دهم .

من معتقدم که هر دو رویکرد اشتباه است اوراق قرضه به نظر من بایستی در ارزش جاری شان ارزیابی شود . در این ارزش جاری شان نگهداری شود .  این طور بگویم که اوراق قرضه بایستی بر اساس ارزش دفتری نگهداری شود . روش امروزی اوراق قرضه بر اساس ارزش ناخالص می باشد و کسر اوراق قرضه به طور جداگانه نشان داده شده است که به طور ساده قابل فهم نیست که ارزش زمانی پول که در یک دوره زمانی حسابداری مشخص ثابت می باشد .

 همانطوری که Moore . Hatfield . Sarders رویکرد قدیمی تر این است که کسر اوراق قرضه را به عنوان یک هزینه انتقلی به دورة آتی می باشد ، زیرا آن در طی عمر اوراق قرضه به سرمایه تبدیل و مستهلک می شود ، جدا از انتقال کسر اوراق قرضه به سمت چپ به راست  می باشد . حسابداری امروزی دقیقاً  همان کاری را انجام می دهد که حسابداران قدیمی انجام می دادند .  ما هنوز دربارة مستهلک کردن کسر اوراق قرضه بحث می کنم . اگر چه بهای تمام شده که در عوض مربوط به حساب عجیبی است که باعث کم کردن ارزش فعلی از ارزش اسمی ایجاد گردد. آنچه در واقع در حال اتفاق افتاده است این است که بهرة پرداخت شد کمتر از هزینة بهره  است . بنابراین بدهی پرداختی در حال افزایش است محتوای اقتصادی از آنچه که در حال اتفاق افتادن است به وسیله حسابداری نامفهوم می باشد . آیا کسر ناشی از یک دارایی به عنوان یک حساب کاهنده دارایی یا بدهی می باشد ، به دست آوریم ؟ آیا تغییر در اصول وجود دارد ؟

 من تردید دارم که اصول پیشنهاد شده اندکه باشد و آن فهم بهتری از ماهیت تجزیه و تحلیل ارزش فعلی ارائه می دهد که کار حسابداری را بهبود می بخشید . از این رو ، اصول در این دوره تغییر می کند . یک فهم جدیدی از آنچه که شرایط دارایی ها و بدهی ها ارائه می دهد وجود دارد به ویژه هزینه های انتقالی به دورة آتی به استثنای دارایی ها می باشد.  بنابراین در مجموع جوابهای ارائه بر این سه سوال این است که که اولاً کسر اوراق قرضه یک هزینه انتقالی به دوره آتی نیست و می توان گفت که دارایی نیست . یک شخص می تواند این را از تعریف دارایی دریابد .. تا وقتی که یک شخص هزینه های انتقالی به دورةآتی را از طبقه  دارایی ها خارج می کند . در این زمینه ، یک تعریف جدید از دارایی ها به تغییر حسابداری اوراق قرضه کمک کرده است .

جواب سوال دو این است که یک تغییر در اصول وجود دارد . یک تعریف جدید از دارایی . از این رو ، تعریف کردن کسر اوراق قرضه  به عنوان نظارت ، در نظر من رضایت بخش نیست . سرانجام برای پرداختن به کسر اوراق قرضه به عنوان یک دارایی بر برتری صورت سود و زیان و بررسی کسر اوراق قرضه که به عنوان یک هزینه های انتقالی به دورة آتی تکیه دارد .  یک شخص ممکن است بیان کند که این بررسی در کسر اوراق قرضه هنوز حسابداری اوراق قرضه را از طریق نظریة استهلاک کسر به خود اختصاص می دهد .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی